شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

روش حذف قرمزی مو | راهکار رفع قرمزی | رفع قرمزی رنگ مو

حذف قرمزی مو

بسیاری از افراد تمایل دارند که موهایی با رنگ های متفاوت داشته باشند، رنگ هایی که ممکن است آثاری نا مناسب از قرمزی یا زردی در موها را باقی بگذارد. برای حذف قرمزی مو ، چندین روش وجود دارد. بسته به اینکه می‌خواهید رنگ قرمز موها چقدر سریع از بین برود ، می‌توانید از بین تکنیک‌های بی‌شماری انتخاب کنید.

حذف قرمزی مو

انتخاب رنگ جدید

فرآیند مورد نیاز برای حذف رنگ موی قرمز از موهای شما کاملاً به رنگی که می خواهید موها را به آن تغییر دهید، بستگی دارد. این بسیار شبیه تغییر به هر رنگ موی جدید است. زیرا عواملی مانند روشن یا تیره شدن شما وجود دارد که تعیین کننده انواع محصولاتی است که می‌توانید استفاده کنید. مهم نیست که کدام رنگ را انتخاب کنید، اما سایه جدید در یکی از این سه دسته قرار می گیرد که شامل رنگ موی روشن تر، رنگ موی تیره تر و هم سطح است.

در مورد رنگ موهای روشن تر، نمی توانید فقط روی رنگ انجام شده را رنگ کنید تا رنگ موهای قرمز از بین برود و موهایتان روشن شود. قبل از رنگ کردن مو برای حذف قرمزی مو ، روشن کردن باید به عنوان یک مرحله جداگانه انجام شود.

این تا حدی بدان دلیل است که ممکن است نیاز به استفاده از پاک کننده یا سفید کننده در فرآیند داشته باشید و تا حدودی به سایه رنگی که استفاده می کنید، بستگی دارد. باید بر اساس میزان قرمزی باقی مانده، پس از این فرآیند انتخاب شود تا به درستی آن را به سایه جدیدی که می خواهید، خنثی کنید.

حذف قرمزی مو

تیره شدن با حذف قرمزی مو

برای دستیابی به رنگ موی تیره تر، به چیزی بیش از استفاده از یک رنگ جدید نیاز ندارید، اما سایه انتخاب شده باید بتواند به طور موثر موها را تیره کند و رنگ های قرمز را خنثی کند. اگر به درستی انتخاب نشده باشد، رنگ قرمز در سایه جدید باقی می‌ماند، زیرا با این رنگ‌ها مقابله نمی‌شود و اقدامی برای حذف قرمزی مو صورت نمی گیرد.

این می تواند منجر به سایه های بیش از حد گرم قهوه ای شود که بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده است به نظر می رسد، زیرا پوشاندن رنگ قدیمی برای مقابله با آن کافی نیست. رنگ موی شما ترکیبی از رنگ های مختلف است و افزودن رنگدانه بیشتر باعث نمی شود که بخشی از رنگدانه موجود قرمز باشد. تن های ناخواسته باید خنثی شوند تا از تداوم نشان دادن آنها به رنگ جدید جلوگیری شود.

هم سطح رنگ قبلی

اگر نمی خواهید موها روشن تر یا تیره تر شود و فقط می خواهید رنگ قرمز را از موهای خود حذف کنید، این نیز قابل دستیابی است. هنگامی که در خصوص رنگی که می‌خواهید به دست آورید، تصمیم گرفتید، می‌توانید برای حذف قرمزی مو اقدام کرده و ظاهر موهای خود را تغییر دهید و در عین حال آن را نزدیک به رنگ زمینه فعلی خود نگه دارید.

در نظر داشته باشید که اگر موهایتان قرمز است و می‌خواهید روشن‌تر شود، باید رنگ قرمز را نیز تقویت کنید. شما نمی توانید به سادگی یک سایه جدید از رنگ مو را روی قرمز بزنید و امیدوار باشید که کار کند، زیرا در بیشتر مواقع نمی تواند برای حذف قرمزی مو اقدام کند. موهایی که رنگ شده اند را نمی توان به طور موثر با رنگ موی بیشتر روشن کرد و خود رنگ مو نیز در صورتی که رنگ قرمز نامناسب باشد، رنگ قرمز را خنثی نمی کند.

در نظر داشته باشید که می توانید به سادگی برای این مساله از کارشناسان سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب