شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

روش های حالت دادن موهای بلند | حالت های مو برای موهای بلند | انواع حالت های مو

حالت دادن موهای بلند

فرصت‌های حالت دادن موهای بلند بسیار است. می توانید از راه‌هایی مختلفی برای جذاب‌تر کردن ظاهر خود، استفاده کنید تا در کمترین زمان، بتوانید فرمی زیبا از موهای خود ایجاد کنید. از بهره گیری از لوازم جانبی گرفته تا مدل های دم اسبی با فرهای مناسب، مدل موهای آسان برای موهای بلند بسیار است. ضمن آنکه برای ایجاد آنها نیازی به حرفه ای بودن ندارید

موهای بلند می تواند هم یک موهبت بوده و هم باعث اذیت باشند. مدل دادن به موهای کوتاه تر ​​بیشتر طول می کشد، اما گزینه های بیشتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. برخی از آنها به اندازه کافی آسان هستند که به تنهایی می توانید آن ها را بر روی موهای خود ایجاد کنید. اما برخی دیگر به کمک یک دوست یا یک آرایشگر نیاز دارند.

حالت دادن موهای بلند

حالت های مو برای موهای بلند

حالت دادن موهای بلند ممکن است دشوار باشد و نگه داشتن آن در یک مدل دم اسبی ساده یا صاف روی پشت سر، می تواند خیلی سریع خسته کننده شود. بنابراین، خوب است چند مدل موی زیبا برای موهای بلند را امتحان کنید تا بتوانید حسی متفاوت را در خود ایجاد نمایید.

حالت دادن موهای بلند

50 Updo

یکی از کارهای بسیار زیبا که می‌توانید امتحان کنید که شما را به دهه های پیشین می برد، ترکیبی از چتری ‌های فرم داده شده با موهای بلند شماست. مطمئناً با مدل موهای معمولی شما کمی متفاوت خواهد بود و کاری است که می توانید به تنهایی در عرض چند دقیقه انجام دهید.

 Mikmaid Braids

این ظاهر کلاسیک مدت‌هاست که وجود داشته است، اما دلیل خوبی دارد. زیرا شیک بوده و دستیابی به آن بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید مهارت های بافت مو و چند سنجاق است.

Double Knot Pony

در اینجا برای حالت دادن موهای بلند ، یک جایگزین عالی دیگر با یک دم اسبی ساده قدیمی وجود دارد و انجام آن واقعاً بسیار ساده است. شما موهای خود را دوبار گره می زنید و سپس سنجاق های مخصوصی را برای محکم کردن موها وارد می کنید.

Sock Bun Twist

این ظاهر زیبا برای محل کار یا یک موقعیت خاص عالی خواهد بود و انجام آن به طرز شگفت انگیزی آسان است. نکته کلیدی این است که با یک کش شروع کنید و سپس موهای دیگر را دور آن بپیچید. شاید لازم باشد که برای اجرای این مدل از مو، ابتدا بستن آن را بیاموزید.

Fancy Ponytail

با این مدل دم اسبی شیک که بسیار قابل توجه تر از پونی معمولی شماست، شیک شوید. در اینجا، موها حجم زیادی دارند و در بالای پایه دم اسبی کمی پیچ و تاب دارند. این روش از حالت دادن موهای بلند می تواند در کوتاه ترین زمان انجام شده و ظاهری متفاوت و ساده را به شما بدهد.

Large Pull-Through Braid

این مدل دم اسبی زیبا کمی شبیه یک بافت سنتی به نظر می رسد، اما در واقع مجموعه ای از حلقه ها است که از میان یکدیگر کشیده می شوند و سپس کمی شل می شوند. این طرح زیبا را می توانید به تنهایی یا با آرایشگر خود امتحان کنید.

Double Braid

اگر به دنبال یک مدل بافته شده هستید، ممکن است از این بافت دوتایی لذت ببرید که بسیار دشوار به نظر می رسد، اما در واقع بسیار ساده است. در اینجا یک نکته وجود دارد. در نظر داشته باشید که بافت کوچکتر یک عنصر بافته فرانسوی دارد. برای حالت دادن موهای بلند خود می توانید از مشاوره و راهنمایی های کارشناسانه سالن زیبایی شیبا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب