شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ و مش جدید و جذاب | رنگ و مش مناسب انواع چهره

ترکیب رنگ و مش جدید

تا آنجا که ترندهای رنگ مو پیش می‌روند، بالیاژ همچنان برای سال‌ها حاکم بوده است. اما با ورود به سال جدید، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که رنگی که به‌خوبی رشد می‌کند، هایلایت‌های درشت هستند. اما چه به بالیاژ مورد اعتماد خود پایبند باشید یا رنگ موهای خود را در سال آینده تغییر دهید، کارشناسان در یک چیز توافق دارند و آن این است که ترکیب رنگ و مش جدید شما باید همیشه جذاب به نظر برسد.

به عبارت دیگر، چیزی که در همه گرایش های رنگ مشترک است، نور است. موها باید غنی، با شکوه و سالم به نظر برسند، چه شکلاتی پررنگ، شرابی، بلوند یا هر چیز دیگری استفاده کنید. پیش بینی می شود که سبزه‌ها به جای رنگ‌های گرم، به سمت سایه‌های سردتر با ته‌ رنگ‌های خاکستری حرکت خواهند کرد.

انتخاب های قهوه‌ ای و خاکستری، قوی‌تر خواهند ماند. رنگ‌های سردتر به خوبی رشد می‌کنند، زیرا نور کمتری را منعکس می‌کنند و رشد مجدد موها، با این رنگ کمتر واضح به نظر می‌رسند. اکنون در سال جدید، تعداد زیادی رنگ های شکلاتی زیبا و همچنین بلوندهای نقره ای مرواریدی را خواهیم دید. اکنون بسیاری از بلوندهای هایلایت، دودی می‌شوند.

ترکیب رنگ و مش جدید

رنگ و مش مناسب انواع چهره

با این حال، همه رنگ های چهره، نمی توانند این ترکیب رنگ و مش جدید را انتخاب کنند. پیش‌بینی می شود که افراد بیشتری در این سال به سمت موهای قهوه‌ای رنگ روی بیاورند. این یک رنگ قرمز مایل به قهوه ای غنی است که برای اکثر افراد بسیار جذاب است. بسته به شدت قرمز، می تواند بازتابنده به نظر برسد.

اما اگر مطمئن نیستید که رنگ قهوه ای برای شما مناسب است؟ رنگ های تند مسی و رنگ‌های زنجبیلی گرم به ظاهر شما شادابی می‌بخشد و موهای شما را زیباتر از همیشه نشان دهد. پیش بینی می شود که برخی از افراد که به دنبال ترکیب های جدید هستند، انتخاب رنگ هایی با پایه قوی تر را داشته باشند. این یک به‌روزرسانی عمیق و انتخابی جدید است.

در انتخاب های ترکیب رنگ و مش جدید ، افراد به سمت رنگ‌های قوی و یکدست مانند قهوه‌ای، بلوند، قرمز، مشکی حرکت کرده و آن ها را انتخاب می کنند، اما رنگ‌ها کم‌رنگ‌تر خواهند شد. به هر حال، این یک واکنش خفیف در برابر بالیاژ یا رنگ های به شدت ترکیب شده است.

اما در حالت کلی باید اشاره کرد که در رنگ و مش های جدید، تمرکز بیشتری روی درخشش و براقیت وجود دارد. اگر موها سالم و خوش حالت به نظر می رسند، هر رنگی که باشد، در ترند هستند. موهای خوش حالت، به سلامت مو به عنوان نمادی از زیبایی کلی و جذابیت با دوام پیوند می خورد.

ترکیب رنگ و مش جدید

اکنون، افراد بیشتری، انتخاب های جسورانه تری را در ترکیب رنگ و مش جدید دارند. اگر می خواهید رنگ برجسته ای داشته باشید، باید برای نگهداری آماده باشید. این بدان معناست که به طور منظم برای رنگ آمیزی و مرتب کردن آن برنامه بگذارید. مگر اینکه بخواهید رنگ ریشه های طبیعی مو را داشته باشید.

شما می توانید برای انتخاب بهترین ترکیب های رنگ موی جدید و جذاب، از سالن آرایشگری و زیبایی تخصصی شیبا راهنمایی های لازم را دریافت کنید و به زیبایی مورد علاقه خود برسید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب