شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی | انواع ترکیب رنگ مو کاراملی | رنگ موی کاراملی

ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی

ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی یکی از رنگ‌های مورد علاقه برای پاییز است که شما را به طرز شگفت‌انگیزی گرم و درخشان نشان می‌دهد. این جایی بین تیره و روشن است که فوراً جذابیت را به شما بازمی‌گرداند. ضمن آنکه می توانید چیزی خوش رنگ مانند کارامل طلایی یا قهوه ای کاراملی انتخاب کنید. فقط محبوب ترین رنگ پاییز را از دست ندهید.

سایه های بی پایانی از موهای کاراملی وجود دارد. این به معنای هر چیزی از طلایی گرم تا سرد یخی است و یک ترند بلوند روشن و درخشان می باشد. این امکان را دارید تا تکنیک هایی مانند امبره و بالیاژ را در ترکیب قرار دهید. در این جا بهترین ایده ها برای رسیدن به ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی وجود دارد. محبوب‌ترین رنگ موی کاراملی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا رنگ کامل را پیدا کنید.

ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی

محبوب ترین رنگ موی نقره ای کاراملی

کاراملی عسلی :

این هایلایت های کاراملی عسلی فوق العاده هستند. این ظاهر ترکیبی از بلوندور + 6% برای روشن شدن از قبل، به‌علاوه رنگ نیمه دائمی 8/81 + 4% در قسمت‌های میانی و انتهایی است. این بهترین رنگ کاراملی با رنگ گرم است. رنگی آفتابی و زیبا که همه را مجذوب خود می کند. چه آن را به صورت سرتاسر در موی خود اجرا کنید و یا آنکه به صورت مش های ظریف در میان موها استفاده نمایید.

 بلوند یخی :

بلوند یخی سردترین رنگ مویی است که می توانید انتخاب کنید که رنگ های پلاتینی کم رنگ را با لبه های ظریف نقره ای، آبی یا سفید ترکیب می کند. نکته کلیدی در این ظاهر، براق شدن عمده است، به طوری که موها به نظر می رسد که در یک تماس از یخ پوشیده شده اند. در این ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی و برای زیباتر شدن ظاهر، سعی کنید موها را گ بلند کنید.

کاراملی بژ :

رنگ بژ وقتی با فرهای فراوان و مش ترکیب می‌شود، می‌تواند زیبایی خاصی داشته باشد. شما می توانید این سایه را با هایلایت های کامل بلوند 10/6 + 1.9 درصد به رنگ اولیه و 9/16 + 8/38 + 1.9 درصد به دست آورید.

ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی

کاراملی خاکستری :

کاراملی خاکستری یکی از رنگ‌های مویی است که در گوگل بیشتر جستجو شده است که به رنگ‌های کاملاً صاف و بسیار متنوع آن مربوط می‌شود. این ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی همان تعریف سرد، دارای یک ته رنگ خاکستری است. این بدان معناست که وقتی در هایلایت های ظریف به کار می رود، در بلوندهای طبیعی بدون رنگ های تیره بسیار تازه به نظر می رسد. فقط به یاد داشته باشید که حفظ و نگهداری بسیار مهم است.

بلوند نقره ای :

موهای نقره‌ای کاراملی در موها گرمی زیبایی پیدا می‌کنند که رنگ‌های پلاتینی را با خاکستری مخلوط می‌کند تا یک موی چند رنگی جدی داشته باشید. این روند را با شیک‌ترین و صاف‌ترین استایل‌ها، به سطح بالاتری ببرید که با ظاهری زیبا بسیار براق شده‌اند.

قهوه ای کاراملی:

در انواع ترکیب رنگ موی نقره ای کاراملی موهایی با یک قسمت کاراملی و یک قسمت قهوه‌ای، رنگی فوق العاده همه کاره است و به سبزه ها کمک می کند تا ظاهری درخشان تر داشته باشند، در حالی که به بلوندها این امکان را می دهد که رنگ عمیق تری را در ظاهر خود ایجاد کنند. برای این رنگ خاص، سایه های قهوه‌ای با استفاده از یکی از رنگ‌های روشن‌کننده و رنگ‌دهنده یک مرحله‌ای 12/1 + 9٪ ایجاد می شوند. شما می توانید برای دست یابی به انواع ترکیب رنگ موی جذاب و به روز، با سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب