شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ موی مسی عسلی | رنگ مو مسی | نمونه های ترکیب رنگ موی مسی عسلی

ترکیب رنگ موی مسی عسلی

رنگ ‌های گرم انعطاف‌ پذیر معروف مانند ترکیب رنگ موی مسی عسلی ، الهام ‌بخش طیف وسیعی از رنگ‌های قرمز مو است که دارای جذابیت های خاصی است. رنگ های مسی طیف وسیعی از سایه ها از رنگ قرمز ملایم تا زنجبیلی تا نارنگی تند را در بر می گیرد. رنگ های مسی حتی در نسخه های لایت، همیشه بسیار خاص و چشم نواز هستند.

امروزه، طیف گسترده‌ای از سایه‌های مسی پیچیده و ظریف وجود دارد که می‌تواند ظاهر منحصر به فرد و مدرن را به شما ارائه دهد. می توانید بهترین رنگ‌های مسی عسلی رایج کنونی را در سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا دریافت کنید و در انتخاب یکی از این ایده های عالی رنگ مو دریغ نکنید.

ترکیب رنگ موی مسی عسلی

رنگ مو مسی

این بسیار دلنشین است که ترکیب رنگ موی مسی عسلی با هر رنگ پوست و رنگ چشمی خوب به نظر می رسد. با این حال، برای خانم هایی با چشمان سبز و رنگ پوست روشن هستند، موهای مسی بهترین انتخاب به نظر می رسد. البته هر فردی می تواند سایه مسی کامل خود را پیدا کند زیرا رنگ های قرمز و نارنجی در هر نوع مویی زیبا به نظر می رسند:

اگر موهایتان صاف است و به رنگ مسی فکر می کنید، آمبره را در نظر بگیرید. بگذارید رنگ آن به رنگ قهوه ای تیره یا زنجبیلی در ریشه باشد و به بلوند لطیف تبدیل شود. موهای خود را با براق کننده مناسبی بپوشانید تا درخشندگی ترکیب رنگ موی مسی عسلی زرق و برق دار شما را افزایش دهد.

این نکته را نیز باید اضافه کرد که تمام رنگ های مسی روی موهای موج دار و مجعد فوق العاده به نظر می رسند. هر چیزی از مدل‌های مو، برای مو قرمزها بسیار جذاب است. مدل‌های فرفری نامرتب که با گل‌های زیبا تزئین شده‌اند، مدل‌های موی روستایی خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند و به طور فعال به ‌عنوان مدل عروس در سبک های خاص استفاده می‌شوند.

ترکیب رنگ موی مسی عسلی

نمونه های ترکیب رنگ موی مسی عسلی

در زیر چند نمونه مد روز از ترکیب رنگ موی مسی عسلی وجود دارد که می‌توانید از این سایه های زیبا استفاده کنید و الهام بگیرید.

موهای شرابی با هایلایت های کاراملی :

این موهای مسی بسیار طبیعی به نظر می رسد. پایه موهای مسی قرمز خود را با هایلایت های مسی روشن که با سایر سایه های قرمز ترکیب شده اند، روشن کنید. این ترفند ظاهری پر جنب و جوش از موهای شما ایجاد می کند که عملاً از درون روشن می شوند.

فرهای مسی عمیق:

رنگ موی مسی عمیق با رنگ‌های قرمز و عسلی محلولی روشن و چشم نواز را ایجاد می‌کند. چند موج ملایم بزنید تا رنگ به طور مجلل در موهایتان جاری شود. این ترکیب رنگ موی مسی عسلی نگهداری کم و آسانی دارد. این یک مدل موی شگفت انگیز است که برای هر نوع مراسم رسمی ایده آل است.

هایلات های مسی :

هایلایت های مسی طلایی روشن به هر مدل مویی کمی درخشندگی می بخشد. به‌جای اینکه به دنبال ظاهری پر رنگ باشید، بهتر است چیزی طبیعی را انتخاب کنید. ضمن آن که نگهداری آن نیز آسان است، بعلاوه هایلات ها گرم به نظر می رسد.

موهای قهوه ای با بالیاژ مس:

گاهی اوقات ترکیب رنگ موی مسی عسلی ، کم رنگ و تقریباً بلوند به نظر می رسد. در عکس ها به گونه ای به نظر می رسد و در زندگی واقعی به گونه ای دیگر دیده می شود. مسی روشن ، سایه‌های بلوند هلویی را با رنگ موی نارنجی، زنجبیلی و قرمز ترکیب می‌کند تا محلولی رنگی ملایم داشته باشد. برای آن که بتوانید به این ترکیب زیبای رنگ مو دست یابید، می توانید با سالن زیبایی شیبا مشورت نمایید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب