شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ موی شکلاتی | رنگ موی شکلاتی | فرمول رنگ موی شکلاتی

ترکیب رنگ موی شکلاتی | رنگ موی شکلاتی | فرمول رنگ موی شکلاتی

وقتی افراد از اصطلاح قهوه‌ای شکلاتی یا موکا استفاده می‌کنند، معمولاً منظورشان موهای قهوه‌ای سطح 4 تا سطح 5 با سایه های قرمز است. اگر این رنگی است که می خواهید، پس خوش شانس هستید، زیرا ترکیب رنگ موی شکلاتی ساده ترین رنگ برای دستیابی است.

ترکیب رنگ موی شکلاتی

رنگ موی شکلاتی

داشتن موهای قهوه ای شکلاتی تنها در صورتی دشوار خواهد بود که به طور طبیعی، دارای موهای بلوند بسیار روشن باشید. اگر برای شما اینطور است، ابتدا موهایتان را قهوه ای طلایی روشن کنید و سپس رنگ قهوه ای شکلاتی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، شما در معرض خطر رنگ‌های کدر، صاف و بدون رنگ قرمز یا موهای قرمز بسیار روشن که در واقع قهوه‌ای به نظر نمی‌رسند، می‌شوید.

اگر موهای شما به طور طبیعی مشکی است، خطر تغییر نکردن موهایتان را نیز دارید، بنابراین ممکن است بخواهید از رنگ قهوه ای مایل به قرمز روشن یا قهوه ای روشن استفاده کنید تا نتیجه قهوه ای شکلاتی داشته باشید. این یک مشکل بزرگ برای موهای آسیایی است، زیرا بسیار ضخیم است و به خوبی به ترکیب رنگ موی شکلاتی پاسخ نمی دهد.

در نظر داشته باشید که تنها برای تغییر اینکه چشمانی آبی دارید و پوست شما رنگ روشن است، موهای تیره را انتخاب می کنید تا تغییر اساسی ایجاد کنید. باید مطمئن شوید که ابروهایتان با تیرگی مو مطابقت دارند. اغلب، زنان بلوند این اشتباه را مرتکب می شوند که موهای خود را بیش از حد تیره می کنند و از تیره شدن ابروهای خود غافل می شوند.

در نتیجه، چشمان روشن آنها به هیچ وجه دیده نمی شود، بنابراین آرایش ابرو را متناسب با سطح مو در نظر بگیرید و شاید حتی لازم باشد یک رنگ مشابه برای سایه جدید خود نیز پیدا کنید. اگر موهای شما جایی بین بلوند و مشکی است،  رنگ قهوه ای متوسط ​​ممکن است برای شما جذاب تر باشد.

در میان تمام رنگ‌های مو، ترکیب رنگ موی شکلاتی احتمالاً محبوب‌ترین رنگ در میان بانوان است. سایه های مختلف آن گزینه هایی را به همه می دهد که متناسب با رنگ پوست و شخصیت آنها باشد. این رنگ به طور یکپارچه با تارهای طبیعی تیره نیز ترکیب می شود. اگر به دنبال سایه ای هستید که از رنگ موهای اصلی شما دور نباشد، این ترکیب، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ترکیب رنگ موی شکلاتی

انتخاب ترکیب رنگ موی شکلاتی

با سایه‌های قهوه‌ای غنی در میان ترندهای رنگ مو ، شاهد ترکیب رنگ موی شکلاتی بیشتری خواهیم بود. در واقع، اگر هنوز برای تغییر شدید رنگ مو آماده نیستید، قهوه ای شکلاتی را امتحان کنید. رنگ مو قهوه ای شکلاتی می تواند به موهای تیره شما عمق بیشتری بدهد. به این ترتیب، هنگامی که موج های زیبا را در موهای خود انتخاب می کنید، فرهای شما مشخص تر به نظر می رسند.

همچنین می توانید با استفاده از شامپو رنگی درخشان و نرم کننده با کیفیت بالا، از پژمرده شدن موهای قهوه ای شکلاتی خود جلوگیری کنید. این دو دارای قابلیت ضد محو شدن است که به جلوگیری از رنگ رفتگی موها کمک می کند تا موهای شما دو برابر بیشتر زنده بماند. همچنین بسیاری از آنها دارای روغن جوجوبا برای حفظ رطوبت و درخشندگی موهای شما هستند.

ضمن آنکه می توانید با استفاده از مدل موی بلوت لایه های موی خود را فانتزی کنید. به این ترتیب، موهای قهوه‌ای شکلاتی با کیفیت سالن به دست می‌آورید. این را هم در نظر داشته باشید که می توانید موهای با طول متوسط خود را با ترکیب رنگ موی شکلاتی با چتری به روز کنید. برای عمق بیشتر، می توانید ریشه های موی خود را تیره بگذارید.

در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا دریافت کنید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب