شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی | انواع ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی | انواع ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا رنگ موی دوستتان عالی بود، اما اصلا با چهره شما مطابقت نداشت؟ دلیل آن این است که ترکیب رنگها بایستی با رنگ پوست شما همخوانی لازم را داشته باشد. در حقیقت، راه رسیدن به ظاهر عالی این است که ته رنگ پوست خود را درک کنید. در حالی که همه ما رنگ های اولیه پوست را می شناسیم، اما اغلب در خصوص ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی چندان اطلاعاتی نداریم. بسیار پیش آمده است که رنگ برنزه طلایی را با زیتونی اشتباه می گیریم، اما مرز ظریفی بین آنها وجود دارد. شما می توانید با آگاهی از رنگ پوست و انتخاب رنگ مناسب خود، می توانید به ظاهری بهتر دسترسی داشته باشید.

ترکیب رنگ موی کنفی

انتخاب رنگ مناسب

اگر پوستی با ته رنگ زیتونی دارید، ممکن است پوست شما به وضوح گرم یا خنک نباشد. رنگ های زیتونی سبز یا خاکستری اما گرم، سرد یا خنثی هستند. آنها می توانند ظاهری متفاوت را ایجاد کنند. در دنیای زیبایی یک سوء تفاهم وجود دارد که تصور می شود، پوست زیتونی همیشه برنزه یا کاراملی است، اما این دقیقاً حقیقت نیست. ته رنگ زیتونی با هر عمق پوست می تواند از رنگ پریده تا عمیق متفاوت باشد.

وقتی صحبت از این است که همیشه بهترین ظاهر خود را داشته باشید، مدل موی و رنگ موی مناسب مهم است. برخی از سایه ها بسته به اینکه چقدر رنگ پوست شما را تکمیل می کنند، می توانند زیبا یا بی رنگ به نظر برسند. برخی از افراد، تمایل دارند که موهای خود را دائما تغییر رنگ دهند تا بتوانند به یک مدل خاص مانند ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی دست یابند. موانع اصل، رنگ کردن موهای آنها نیست، بلکه درک این موضوع است که آیا رنگ موی انتخاب شده، با رنگ پوست آنها مطابقت دارد یا خیر.

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی | انواع ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی

رنگ زیتونی مناسب

هر چه رنگ پوست شما کم رنگ تر باشد، می توانید رنگ موهایتان را روشن تر کنید. سایه‌های سرد بلوند، باید از رنگ های خیلی گرم مانند طلایی، مسی و کاراملی که می توانند غیرطبیعی به نظر برسند، اجتناب کنید. اگر هایلایت یا رنگ های دیگری در موهای خود دارید، مطمئن باشید که به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند. شما همچنین باید هنگام استفاده از ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی ،  بتوانید بین رنگ‌های کامل را بیشتر توجه کرده و رنگ آمیزی یکدستی را ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید که فقط به این دلیل که رنگ پوست گرم و زیتونی دارید، مجبور نیستید به رنگ موهای قهوه ای مراجعه کنید. امکان زیادی برای بازی در طیف تیره و فراتر از آن وجود دارد. در نظر داشته باشید که برای رسیدن به بهترین رنگ موی خود، لازم نیست به آنها آسیب برسانید و باعث شکستگی و یا سوختن آنها شوید. رنگ‌سازهای حرفه‌ای از ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به بهترین رنگ های مو دست یافته و ظاهری متفاوت را برای خود فراهم نمایید. این امکان برای شما فراهم است تا با استفاده از تجربه و تخصص سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا، به زیباترین و منحصر به فردترین رنگ موی خود دست یابید و از ظاهر خود لذت ببرید. این ترکیب رنگ موی زیتونی، در صورتی که به شکل حرفه ای آماده و اجرا شود، می تواند در مدل های مختلفی همچون آمبره، بالیاژ و … مورد استفاده قرار گرفته و موهایی زیبا و با شکوه را ایجاد نماید. در این خصوص با کارشناسان سالن زیبایی شیبا مشورت نمایید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب