شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ موی شنی طلایی | نحوه ایجاد ترکیب رنگ شنی طلایی | انواع ترکیب رنگ موی شنی

ترکیب رنگ موی شنی طلایی

رنگ موهای تیره در ماه‌های زمستان غالب است، اما به محض رسیدن بهار، زمان آن فرا رسیده است که همه موهای تیره خود را به جای سایه‌های روشن کنار بگذارند. با این حال، اگر آماده نیستید که موهای تیره خود را به طور کامل رها کنید، ممکن است ترکیب رنگ موی شنی طلایی برای شما وجود داشته باشد. این یک سایه بلوند تیره است که با رنگ‌های بلوند روشن و قهوه‌ای شنی همخوانی دارد.

ترکیب رنگ موی شنی طلایی

نحوه ایجاد ترکیب رنگ شنی طلایی

در خصوص نحوه ایجاد ترکیب رنگ شنی طلایی ، آرایشگر باید با رنگ بلوند تیره متوسط ​​شروع کند. اگر به طور طبیعی موهای بلوند تیره دارید، خوش شانس هستید. در غیر این صورت، رنگ‌ساز شما رنگ موهای طبیعی شما را تیره یا روشن می‌کند تا پایه‌ای عالی ایجاد کند. هنگامی که رنگ پایه کاملی داشتید، آرایشگر از تکنیک balayage برای رنگ‌آمیزی بر روی سایه‌های بلوند متوسط ​​و روشن استفاده می‌کند تا رنگی ایجاد کند که با بکرترین سواحل شنی رقابت کند.

چگونه از ترکیب رنگ موی شنی طلایی مراقبت کنیم

اکنون که می‌توانید کودک ساحلی درونی خود را با یک حرکت تغییر در زنگ مو هدایت کنید، باید مطمئن شوید که روال مراقبت از موهای شما برای حفظ ترکیب رنگ موی شنی طلایی جدید شما مجهز است. شامپو و نرم کننده معمولی خود را با سیستمی که برای مراقبت از موهای رنگ شده ، فرموله شده است، تعویض کنید.

شامپو آبرسان موهای روشن و هایلایت شده را روشن می کند در حالی که ژل شفاف و خنک موها را سم زدایی و تقویت می کند. این نوع از شامپو با عوامل آبرسان برای خلوص بدون وزن و درخشش طبیعی فرموله شده است و به عنوان حالت دهنده دارای تمام خواص ترمیم کننده یک ماسک بدون وزن است.

اگر تغییر کامل مو را انجام داده اید، برنامه ریزی کنید که هر شش تا هشت هفته یکبار برای اصلاح رنگ خود به سالن مراجعه کنید. از آنجایی که آرایشگر مجبور است برای ایجاد ترکیب رنگ موی شنی طلایی از سفید کننده استفاده کند، موهای شما احتمالاً آسیب خواهند دید.

توصیه می شود از یک ماسک حالت دهنده عمیق در برنامه هفتگی مراقبت از مو خود استفاده کنید. نرم‌کننده عمیق یک موهای شما را تغذیه می‌کند و رنگ شما را خنثی می‌نماید و قدرت خنثی‌سازی شدید را در یک ماسک درمانی بسیار فشرده فراهم می کند. عمدتا این نوع از ماسک ها حاوی رنگدانه های بنفش برای عملکرد ضد قرمزی و ضد زردی است و درخشندگی را بازیابی می کند.

ترکیب رنگ موی شنی طلایی

چگونه موهای بلوند شنی داشته باشیم؟

روند هر ترکیب رنگ موی شنی طلایی به رنگ پایه ای بستگی دارد که با آن کار می کنید، بنابراین هیچ تکنیک رنگ آمیزی یکسانی وجود ندارد. با این حال، چند قانون وجود دارد که همیشه اعمال می‌شود.

برای اینکه هایلایت های بلوند شنی نمایان شود، باید موهایی که تیره تر از بلوند متوسط هستند را از قبل روشن کنید. همچنین یک درمان پس از روشن کردن، استفاده از تثبیت کننده مو است که می توان آن را در برنامه روزانه قرار داده و به عنوان حالت دهنده استفاده کرد و موها را تا حد کمال ماساژ کرد.

در نظر داشته باشید که موهای شنی طلایی باید چند رنگ باشد. در حالی که رنگ آن تا حد زیادی گرم است، اما چند سایه خنک تر باعث می شود که موها درخشش داشته باشند و رنگ مو تمام رنگ های پوست را پوشش دهد. اگر  پوست گرم‌تری دارید، می‌توانید سطح خنکی را افزایش دهید و اگر پوست دارای ته‌رنگ‌های سرد است، گرما را در هایلایت‌ها افزایش دهید. این ترکیب رنگ موی شنی طلایی یکی از زیباترین رنگ های مو است که می توانید در سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا آن را تجربه کنید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب