شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

ترکیب رنگ موی شرابی | مراقبت از موهای شرابی | رنگ موی شرابی روشن

ترکیب رنگ موی شرابی

وقتی صحبت از ترندهای فصلی رنگ مو می شود، ترکیب رنگ موی شرابی یکی از رنگ های پاییزی مورد علاقه بسیاری از افراد است. این سایه قرمز تیره رنگ بنفش، مس و قهوه‌ای شکلاتی را با هم ترکیب می‌کند تا رنگ موی پر جنب و جوشی ایجاد کند که همان گرما و غنای نوشیدنی را که الهام‌بخش نام آن است، نشان می‌دهد. در این جا خواهیم گفت که چگونه رنگ موی شرابی را در خانه دریافت کنید و چگونه آن را با یک روال مراقبت از موی مناسب حفظ کنید.

ترکیب رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی چیست؟

در موهای شرابی، رنگ به سطح متفاوت و شادابی می رسد. کلید دستیابی به این رنگ پر زرق و برق، قرار دادن استراتژیک هایلایت های جزئی در سایه های مختلف مسی، قهوه ای شکلاتی و قرمزهای روشن تر برای افزودن ابعاد و عمق است. بهترین بخش این است که این رنگ بسیار قابل تنظیم است تا متناسب با ترجیحات، رنگ موی طبیعی و رنگ پوست شما باشد.

در حالی که یک حرفه ای می تواند رنگ شما را تا حد امکان به ترکیب رنگ موی شرابی مورد علاقه شما نزدیک کند، شما همچنین می توانید موهای شرابی را در خانه تهیه کنید. برای دریافت توصیه‌های مناسب، لازم است که راهنمایی های لازم را در خصوص انتخاب و تهیه رنگ ها از سالن آرایشگری و زیبایی تخصصی شیبا دریافت کنید. متخصصان رنگ و مش شیبا ، می‌توانند نکات مهم در موهای رنگ‌شده را ارائه دهند و شما را راهنمایی نمایند.

ترکیب رنگ موی شرابی

نحوه ترکیب رنگ موی شرابی

اگر به توانایی های رنگ آمیزی خود اطمینان دارید، یکی از کیت های رنگ موی خانگی زیر را امتحان کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای داشتن جلوه کامل این رنگ مو به کیت هایلایت مو نیز نیاز دارید. اگر می خواهید یک ترکیب رنگ موی شرابی نیمه دائمی داشته باشید، به عنوان مثال می توانید رنگ موهای نیمه دائمی L’Oréal Paris Colorista را با رنگ قهوه ای امتحان کنید.

در صورتی که می خواهید رنگ موی شرابی دائمی داشته باشید، از L’Oréal Paris Superior Preference در قهوه‌ای  متوسط ​​یا L’Oréal Paris Féria در قهوه‌ای تیره استفاده کنید. حتماً دستورالعمل‌های روی کیت را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید، زیرا فرآیندها می‌توانند از کیت به کیت دیگر تغییر کنند.

مراقبت از موهای شرابی

هنگامی که از ترکیب رنگ موی شرابی استفاده کرده و موهایی زیبا به رنگ شرابی دارید، داشتن موهایی شاداب و سالم ضروری است. برای اینکه بهترین مراقبت از موهای خود را داشته باشید، از سیستم مراقبت از مویی استفاده کنید که برای موهای رنگ شده ایمن است. شامپو مراقبت از تقویت کننده رنگ بدون سولفات و نرم کننده مناسبی را از برندهای خارجی و داخلی امتحان کنید. این محصولات، برای مراقبت عمیق و حالت دهنده مو و در عین حال کمک به قوی ماندن رنگ موهای شما فرموله شده است.

هنگامی که موهای رنگ شده با ترکیب رنگ موی شرابی شما نیاز به تقویت رنگ دارند، می توانید آن را در خانه با یک براق کننده مو تازه کنید. برای یک درمان خانگی که رنگ موی شرابی شما را افزایش می دهد و همچنین موهای شما را عمیقاً حالت دهی می کند، براق کننده رنگ مو را توصیه می کنیم که می توانید با راهنمایی کارشناسان سالن زیبایی شیبا، آن را تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب