شنبه تا پنج شنبه ساعت 9-18

انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک | قیمت رنگ موی بدون آمونیاک | جدیدترین لیست رنگ مو

انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک | قیمت رنگ موی بدون آمونیاک | جدیدترین لیست رنگ مو

در ابتدا باید اشاره کنیم که بوی متمایزی که به محض ورود به آرایشگاه متوجه آن می شوید، آمونیاک است. این یک ماده شیمیایی بی رنگ که در رنگ موها استفاده می شود، می تواند چشم، بینی و گلو شما را بسوزاند. اما باید گفت که آمونیاک به مو کمک می‌کند، رنگ دائمی را بپذیرد و  از روند روشن شدن موها پشتیبانی کند. اما از آن جایی که برندهای بدون آمونیاک کیفیت مواد تشکیل دهنده و تأثیر آنها بر محیط‌زیست را در نظر می‌گیرند، انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک ، می تواند برای شما بسیار موثرتر و مفید باشد. می توانید برای دریافت قیمت رنگ موی بدون آمونیاک در مارک های معتبر ، از طریق سالن آرایشگری و زیبایی تخصصی شیبا اقدام کنید.

انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک

انواع رنگ موی برند خارجی بدون آمونیاک

رنگ موی Revlon Colorsilk  

یکی از رنگ های بدون آمونیاک ، Revlon Colorsilk است که می تواند بدون آسیب رساندن به موهایتان، رنگ آمیزی را انجام دهد. این رنگ موی دائمی بدون آمونیاک در رنگ‌های بی‌شماری، عرضه می‌شود. این محصول که توسط متخصصان رنگ مو طراحی شده است، چیزی بیش از ارائه رنگدانه های خیره کننده و رنگ های چند بعدی است.

فرمول مغذی آن با آمینو اسیدهای ابریشم و کراتین ترکیب می شود تا درخشندگی طولانی مدت و ظاهری سالم ایجاد کند. قیمت رنگ موی بدون آمونیاک در این برند، 13 دلار است

رنگ موی دائمی روغن گارنیر اولیا

در هنگام انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک ، یک رنگ موی Garnier Olia فقط 17 دلار برای شما هزینه دارد، اما پس از رنگ کردن موهایتان، احساس ممتاز و درخشانی خواهید داشت. فرمول آن از 60% روغن های طبیعی ساخته شده است تا ظاهری درخشان و براق بدون بوی آمونیاک ارائه دهد.

رنگ موی نیمه دائمی Clairol Natural Instincts

از زمان عرضه در سال 1998، Clairol Natural Instincts یک داروخانه اصلی برای رنگ موهای بدون آمونیاک بوده است. با 80٪ مواد طبیعی مشتق شده، فرمول حالت دهنده ملایم رنگ فوق العاده ای را ایجاد می کند که تا 28 شامپو ماندگاری دارد. قیمت رنگ موی بدون آمونیاک در این برند معتبر، 8 دلار است.

رنگ موی نیمه دائمی تاچ ولا کالر

رنگ‌های بدون آمونیاک کالر تاچ Wella Professionals فرموله شده برای دوام تقریبا 24 شامپو است. این محصول که در انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک ، فرمول سطح حرفه ای دارد، برای افرادی که دوست دارند همه چیز را تغییر دهند، عالی است.

انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک

قیمت رنگ موی بدون آمونیاک

می توانید انواع رنگ مو را از سالن آرایشگری شیبا با قیمت رنگ موی بدون آمونیاک دریافت کنید.

کیت رنگ موی تابشی مدیسون رید

همچنین کیت رنگ موی تابشی مدیسون رید که با مواد مغذی مانند کراتین، عصاره ریشه جینسنگ و روغن آرگان فرموله شده است، از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک است که در 37 سایه ارائه می شود. قیمت رنگ موی بدون آمونیاک 27 دلار است.

رنگ موی دائمی Matrix ColorInsider

اگر می‌خواهید رنگ موی خاکستری و سفید خود را استتار کنید یا فقط می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، به دنبال انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک برند Matrix ColorInsider باشید. این رنگ موی دائمی در یک پالت چشمگیر با الهام از رنگ موی طبیعی، عرضه می شود. این رنگ مو، 24 دلار به فروش می رسد.

رنگ مو نیمه دائمی Good Dye Young

Good Dye Young که توسط ملکه رنگ مو و خواننده اصلی گروه Paramore، هیلی ویلیامز تأسیس شد، برای کسانی که به دنبال رنگ های متفاوت هستند، گزینه ای عالی است. با یک تیوپ از این رنگ موی نیمه دائمی، می توانید به مدت یک ماه به رنگ آبی ، زرد یا سبز برسید. قیمت رنگ موی بدون آمونیاک 18 دلار می باشد.

کرم رنگ مو نیمه دائمی Manic Panic

در انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک ، این رنگ مو ساخته شده توسط Manic Panic حاوی کرم مورد علاقه بسیاری از افراد است که موهای شما را حالت می دهد و رنگی چشمگیر در آن ایجاد می کند. این رنگ مو را هنگام انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک می توانید با قیمت 14 دلار تهیه کنید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب